اخبار استخدام آموزش و پرورش سال 95

تاریخ شروع استخدام آموزش و پرورش در سال 95

اخبار استخدام آموزش و پرورش سال 95

تاریخ شروع استخدام آموزش و پرورش در سال 95

  • ۰
  • ۰

متن خبر استخدام سازمان آموزش و پرورش در سال 95 :

به گزارش فارس، محمود مهرمحمدی سرپرست دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت:امسال برای دانشگاه فرهنگیان سال حساس و نقطه عطفی است و خروجی های آن تحویل نظام آموزشی می شوند و دستاوردهایش از نظر کمی و کفی نظام تعلیم و تربیت را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
وی در خصوص فارغ التحصیلان امسال دانشگاه فرهنگیان گفت: یک‌ بخش افرادی هستند که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه شدند که حدود ۱۲ هزار نفر مهر ماه امسال وارد مدارس می شوند.
مهرمحمدی ادامه داد: ۵ هزار نفر نیز از طریق آزمون استخدامی در حال طی دوره های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی هستند که مهر ماه وارد مدارس می شوند.
وی در خصوص ورودی های امسال دانشگاه فرهنگیان اظار داشت: ظرفیت ما ۱۲ هزار نفر است که بخشی از طریق آزمون استخدامی و برخی از کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دو روش در نظر گرفتیم اول اینکه ۷ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و ۵ هزار نفر از طریق آزمون سراسری یا برعکس انجام شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی